Blogs

4 דרכים להגדיל את המכירות מלקוחות קיימים

ספטמבר 07, 2022

Card image cap
אחת העובדות הידועות בעולם השיווק היא שתמיד קל יותר להגדיל את ההכנסה מלקוח קיים מאשר לרכוש לקוח חדש. עסקים רבים טועים בנקודה הזו ומשקיעים מאמצים אדירים רק ברכישת לקוחות חדשים, במקום לטפח את הלקוחות הקיימים ולהגדיל את ההכנסות מהם במקביל.



איך להגדיל את המכירות מלקוח קיים?

1. נתחיל מהדבר הכי בסיסי - לתת ללקוח להרגיש בבית . איך עושים את זה? כלי פשוט שמרוויח לך המון נקודות - שיחה מזוהה כשהלקוח מתקשר, או הקפצת ההיסטוריה של הלקוח כשהוא פונה בכל דרך אחרת. זיהוי המוצרים המועדפים על הלקוח, רישום של האינטראקציות הקודמות ועוד - כל אלו יכולים להתאפשר על ידי מערכת ניהול עסק טובה שלא רק מחברת את נתוני הלקוחות עם נתוני המכר שלהם, אלא ממש מבצעת את המכירה דרך כרטיס הלקוח, וכמובן מתממשקת למרכזיה של העסק.

2. שירות מושלם - שירות מושלם מתאפשר הודות למערכת ניהול משימות שמחברת את ניהול העסק למשימות המוקצות לכל אחד מהעובדים. לרוב, תוך כדי אינטראקציה עם הלקוח או בעת המכירה, ניתקל בצורך נוסף או המשכי, כמו בקשה מיוחדת למשלוח או אריזה מסוימת, או אפילו הנחיות מיוחדת לחשבונית. במקרה כזה, יש להכניס לתוך המערכת הקצאה של משימה לכל אחד ואחת מהעובדים - לעובדי המחסן, למשלוחן, או למחלקת הכספים, והכל מתועד ומבוצע בתוך המערכת הראשית ועם יכולת מעקב.

3. מבצעים מותאמים אישית - מספיק לראות את ההיסטוריה של הלקוח כדי לדעת בקלות איזה מבצע יהיה אפקטיבי במיוחד. באמצעות מערכת ניהול עסק המשלבת בתוכה מערכת CRM ניתן גם לנתח את הפעילות של הלקוחות, גם לבנות להם מבצעים מותאמים אישית וגם לשלוח לאותם לקוחות באופן ספציפי את המבצעים שלהם. ניתן כמובן גם לנתח את האפקטיביות והשימושיות של הלקוחות במבצעים השונים.

4. היכולת לנבא את הרכישה הבאה של הלקוח - הכח לשווק ללקוח בדיוק בזמן שהצורך שלו מעורר, הוא כח על של ממש - באמצעות ניתוח הרכישות האחרונות של הלקוחות, ניתן לצפות את הרכישה הבאה שלהם ולייצר אליהם פנייה בדיוק ברגע הנכון. צפי רכישה הוא תכונה ייחודית שקיימת בחלק ממערכות ניהול עסק הקיימות היום וזו תכונה שלא רק תניב לך מכירות קלות, אלא גם תגדיל משמעותית את נאמנות ואהדת הלקוחות.




כמו שניתן לראות למעלה, מערכת CRM שנבנתה בצורה מדויקת לצרכים של ריטייל, יכולה לאחד את נתוני המכר עם הזהות של הלקוחות, ולאפשר מגוון של פעילויות שיווקיות עם הלקוחות, הגדלת ההעדפה והנאמנות שלהם, ולבסוף הגדלת ההכנסה מהם.

חשוב לזכור שלקוח נאמן ומרוצה הוא לקוח ששווה הרבה יותר לעסק מלקוח חדש. הלקוח הנאמן הופך להיות שגריר, וכך ההשקעה בו תהיה שווה אפילו יותר, כאשר הוא ימליץ על החנות ללקוחות נוספים.

המערכת של בוס היא אחת המערכות החדשניות שמאפשרת את הכל - והרבה יותר. ועכשיו המערכת מוצעת לניסיון בחינם ל 30 יום. הורידו אותה ממש פה למטה ותתחילו לעבוד, אנחנו בטוחים שתרצו להישאר איתה לתמיד.

מערכת ניהול עסק שחוסכת בהוצאות ומגדילה את הרווחיות

לקבלת קישור להתקנת המערכת ל 30 יום בחינם