וואצאפ עם בוס בית תוכנה
ווצאפ
יצירת קשר עם בוס בית תוכנה
צור קשר
תמיכה ושירות של בית תוכנה
תמיכה

הכירו את היתרונות של קופה חכמה לעסק

הכירו את היתרונות של קופה חכמה לעסק
הכירו את היתרונות של קופה חכמה לעסק

קופה חכמה היא הרבה יותר מאמצעי תשלום ולכן קיימת חשיבות רבה להימצאותה של הקופה הרושמת החכמה בכל בית עסק, קטן כגדול. קופה חכמה לעסק היא למעשה כלי ניהול אופרטיבי המאפשר לבעלי העסק לנהל באמצעותו מגוון רחב של פעולות ניהול מעבר לניהול אמצעי התשלום. בין היתר, הקופות הרושמות המודרניות, מהוות אמצעי לניהול מלאי, ניהול שעות נוכחות עובדים, ניהול מבצעים ומשלוחים ופעולות ניהול נוספות ההופכות כל עמדת קופה חכמה בעסק לעמדת ניהול.

תמיכה בכל אפשרויות התשלום

מתוקף תפקידה כקופה רושמת, כל קופה חכמה לעסק תומכת בכל אמצעי התשלום הקיימים, מזומן, אשראי, ארנקים דיגיטליים וכדומה. עובדה זו הופכת את עמדת המכירה לנגישה יותר עבור כל לקוח המעוניין לשלם באמצעי התשלום הנוח לו, ובתוך כך, כל קופה חכמה מבטיחה שכל עסקת מכירה בבית העסק תתבצע באופן קל, נוח, בטוח ומאובטח.

מגוון רחב של פעולות ניהול ביישום אחד

מעבר לתפקודה של הקופה הרושמת החכמה לצרכי ביצוע ורישום של עסקאות תשלום, הקופה החכמה מהווה אמצעי ניהול עוצמתי לכל אילו העושים בה שימוש מושכל ונכון. הקופות החכמות המודרניות מאפשרות לכל מנהל ובעל עסק, לנהל את כל העסק דרך יישום הקופה, כאשר פעולות הניהול המרכזיות כוללות: ניהול שעון נוכחות וניהול מלאי וספקים.

לצד פעולות הניהול הנ"ל, קופה חכמה יכולה להוות אמצעי שיווקי לכל דבר ועניין, הודות לפונקציות חכמות הממתינות לכם ביישום, ביניהן:

  • מעקב תמידי אחר המכירות בבית העסק תוך בקרת מלאי
  • יצירת מאגר לקוחות ומעקב אחר הקניות הקבועות/מזדמנות של קהל הלקוחות
  • ניהול מערך משלוחים משלב הזמנת המוצרים ועד אספקת המשלוח ללקוח
  • ניהול מערכת דיוור לחברי מועדון הלקוחות
  • ניהול מבצעים, הנחות והטבות תוך ניהול נתוני מימוש המבצעים השונים

ופונקציות ניהול נוספות שכל אחת מהן יכולה לסייע לכם לייעל ולנהל את עמדות המכירה בצורה הטובה ביותר, תוך הגדרת הרווחיות לאורך זמן.

קופה רושמת חכמה בענן

הקופה החכמה המודרנית, פועלת על בסיס דפדפן אינטרנט ללא כל צורך בחומרה, תוכנה ושרתים. עובדה זו יכולה להוזיל באופן משמעותי את עלויות הקמתן של עמדות מכירה (קופות רושמות) עבור כל בית עסק. הקמתה של עמדת מכירה (קופה רושמת) בענן נעשית באמצעות קופה רושמת POS מבוססת ענן, המשפרות במידה רבה את ההתנהלות היומיומית של עמדת המכירה תוך אוטומציה של תהליכי עבודה המייעלים את פונקציות הניהול המופיעות לעיל.

כאשר עמדות המכירה פועלות באמצעות מערכת POS מבוססת ענן, מתווספים יתרונות משמעותיים לכל קופה חכמה, ביניהם:

  • גישה לנתוני הקופה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות חיבור לרשת האינטרנט וקוד הרשאה ייעודי
  • רמה גבוהה של אבטחת מידע באמצעות שרתים מאובטחים בהם מאוחסנים נתוני המערכת
  • מחולל דוחות המאפשר לכם לבחון נתוני מכירה של כל מוצר/שירות מבוקש בכל רגע נתון
  • גישה לנתוני הרכישה של הלקוחות, תוך פילוח ייעודי של מוצרים ושירותים על פי העדפות הלקוח
  • ניהול מלאי בזמן אמת תוך קבלת התראות על מוצרים/שירותים שהמלאי שלהם אוזל
  • אפשרות להפקת חשבונית דיגיטלית מכל מקום ובכל רגע נתון
  • אפשרות לסנכרון קופה חכמה לאתר המכירות האלקטרוני

ויתרונות נוספים ההופכים כל קופה חכמה בענן לכלי ניהול רב עוצמה במגוון רחב של תחומי ניהול.

קופה חכמה בענן – למי זה יכול להתאים?

קופה חכמה בענן יכולה להתאים לכל סוגי העסקים בהם מתבצעות פעולות עסקה באמצעות קופה רושמת. היקף פעולות הניהול הניתנות ליישום באמצעות קופה חכמה בענן, מאפשרת לכל בית עסק, קטן כגדול, להסתייע בכלי הניהול השונים ולהפוך אותם לאמצעי ניהול למטרות ייעול בית העסק, הקטנת ההוצאות והגדלת הרווחיות.

על מנת להפוך את הקופה החכמה שלכם לאמצעי ניהולי לכל דבר ועניין, אנו ממליצים לכם ללמוד היטב את פונקציות השימוש במערכת POS, להכיר את אפשרויות הניהול השונות באמצעות הקופה ולפעול ליישום מלא של כל פונקציות הניהול הקיימות באופן תמידי ויומיומי.

לאחר מספר חודשי פעילות, יעמוד לרשותכם בסיס נתונים עם כוח שיווקי משמעותי בדרך ליצירת מבצעים המותאמים לצרכי הלקוחות ופעולות שיווקיות נוספות באמצעותן תוכלו להגדיל את הרווחיות באמצעות פעולות ניהול פשוטות הניתנות ליישום מידי באמצעות מערכות POS לניהול עמדות מכירה חכמות בבית העסק.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

אנחנו כאן לשירותך!

אם מתאים לך לדבר איתנו, אנחנו פה לכל שאלה ועזרה