וואצאפ עם בוס בית תוכנה
ווצאפ
יצירת קשר עם בוס בית תוכנה
צור קשר
תמיכה ושירות של בית תוכנה
תמיכה

תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק מבית Boss פתרונות תוכנה

תשכחו מכל מה שידעתם על תוכנות לניהול עסק ובואו להכיר את התכונה המקדמת של Boss שיש בה כל מה שהעסק שלכם צריך!

תוכנות לניהול עסק הן הגדרה כוללת למספר תוכנות שכל אחת מיועדת לצרכי ניהול תחום ספציפי בבית העסק, לרבות, תוכנת ניהול ספקים, תוכנה לניהול קשרי לקוחות, תוכנה לניהול עמדות מכירה (קו קופות), תוכנה לניהול מלאי ועוד ועוד תוכנות הניתנות להתאמה לכל תחום עסקי/מסחרי כזה או אחר.

אנחנו בחברת Boss פתרונות תוכנה, לקחנו את תחום התוכנות לבית העסק צעד אחד קדימה ומאפשרים גם לכם ליהנות מתוכנת ניהול שיש בה הכול: גם מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, גם מערכת ERP לניהול תהליכי עבודה מתקדמים וגם מערכת POS לניהול עמדות מכירה (קופות רושמות חכמות).

המערכת היחידה שגם יודעת לייעל את ההוצאות וגם להגדיל את ההכנסות!

אם גם אתם מחפשים אחר תוכנה לניהול עסק שיש בה את כל מה שצריך במערכת אחת, אנו מזמינים גם אתכם להיחשף ליתרונות המרכזיים של המערכת הייחודית והמתקדמת מסוגה מבית Boss, ביניהם:

כל אלו ועוד מתלכדים לכדי מערכת מתקדמת לניהול עסקים בסדרי גודל שונים תוך מתן דגש על הקטנת ההוצאות, הגדלת ההכנסות וייעול תהליכי הניהול והעבודה השוטפת בבית העסק.

חשוב לנו שתדעו: טכנולוגיית הענן בה אנו עושים שימוש לצרכי הטמעת המערכת, תסייע גם לכם לחסוך לא מעט כסף תוך וויתר על הצורך בהתקנת רכיבי חומרה ותוכנה יקרים ומיותרים בטכנולוגיה המוצעת על ידינו.

תוכנה לניהול עסק מבית Boss – למי זה מתאים?

אחד מהיתרונות המובהקים של המערכת שלנו בא לידי ביטוי ביכולות המודולאריות שלה. המערכת שלנו ניתנת להתאמה אישית לכל בית עסק בכל תחום ובכל שלב עסקי, החל מהשלב הראשוני של בית עסק חדש, דרך התאמתה לעסק בצמיחה ועד לניהול עסקים וחברות מבוססות עם מספר סניפים ונקודות מכירה. כמו כן, המערכת שלנו מותאמת לעסקים הפועלים בסביבת האונליין בלבד ו/או לעסקים המפעילים אתר מסחר אלקטרוני כחלק מהמערך העסקי שלהם.

בשורה התחתונה, המערכת שלנו תאפשר גם לכם לצמוח מבחינה עסקית ולהתרחב ללא מגבלות, תוך התאמת צרכי המערכת לכל שלב עסקי כזה או אחר.

כל פתרונות התוכנה במערכת אחת

המערכת שלנו יודעת לספק פתרון כולל לכל צרכי הניהול של בית העסק, כך שבמקום לרכוש מספר תוכנות שונות לצרכי ניהול בית העסק, תדרשו להתקנה של מערכת אחת באמצעות טכנולוגיית ענן המייתרת כל צורך ברכישת רכיבי חומרה ותוכנה יקרים.

לדוגמא, במקום לרכוש תוכנה לניהול מלאי, תוכלו ליהנות מפונקציית ניהול מלאי מתקדמת מסוגה המסוגלת בין היתר לביצוע משימות ניהול מלאי פרטני משלב קבלת הסחורה ועד המכירה וניהול מלאי רשתי לבתי עסק מרובי סניפים. כמו כן, תוכלו ליהנות מפונקציה מתקדמת להמלצות רכש בהתאם למאפייני בית העסק.

מערכת מתקדמת גם למשרדים

השילוב בין מספר רכיבי תוכנה במערכת אחת, הופך את המערכת שלנו למעין 'תוכנת על' לניהול משרדים. בשונה מכל תוכנה לניהול משרד, המערכת שלנו מאפשרת לכם ליהנות מרכיבי תוכנה נוספים היכולים לסייע לכם לייעל את משימות העבודה היומיומית ובתוך כך להמשיך לצמוח ולגדול מבחינה עסקית.

אנו מזמינים גם אתכם להכיר מקרב את המערכת החדשנית והמתקדמת שלנו, ועכשיו במסגרת ניסיון חינמי לתקופה של עד 30 יום. לפרטים נוספים אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה כל הנוגע לתועלות המערכת בהתאם לתחום העסקי שלכם ולהתחיל לעבוד עם המערכת עוד היום!

מגוון תחומים בהם המערכת תסייע לך בעבודה
ניהול בזמן אמת
ניהול בזמן אמת
  • לוח בקרה – מערכת ניהול ובקרה המציגה מידע בזמן אמת.
  • משימות – מערכת קלה לניהול ובקרת העובדים והלקוחות.
  • ניהול רווח - יכולות חישוב רווח ועלות בזמן אמת.
  • כספים - יכולת ניהול כספות, שינוע כספים ומעקב.
ניהול עובדים
אבחון וצפי
  • ניתוח וחיזוי - מערכת שלומדת תבניות רכישה, חוזה וממליצה.
  • ניתור - מערכת ניתור והתראה מפני לקוחות נוטשים.
  • B.I. - מערכת להצגת דוחות בצורה גרפית חדשנית. (*בקרוב)
מלאי
  • מלאי פרטני - ניהול מקיף מקבלת הסחורה ועד יד הלקוח.
  • ניהול רשתי - ניהול מלאי מרובה סניפים.
  • המלצות רכש - מערכת הממליצה לבצע רכש לפי התניות.
חווית מכירה
  • מנוע חיפוש - טכנולוגיה חדשנית, לעבודה זריזה עם אלפי נתונים.
  • זיהוי שיחה - הפניה מהירה לכרטיס הלקוח ולכל הנתונים.
  • גישה - פניה להיסטוריה בקליק, שכפול פעולות וכל המידע ברגע.
מערכת משלוחים
  • במכירה - הוצאת משלוח מהקופה ועדכון מידי במלאי.
  • בהכנה - סידור ויעול מסלולי שליחים.
  • במשלוח - חיבור עם אפליקצית משלוחן.
  • בנוסף - חיבור עם מערכות שילוח חיצוניות מרובות.
אז מה המניע שלנו?

“החלום שלנו הוא להפוך את החיים של בעלי עסקים לקלים יותר”.

לפני הרבה שנים, עבדנו בחנות, וגילינו שיש המון פעולות סיזיפיות ומייאשות שקשורות לניהול עסק, מעדכון מלאי, מכירה ועד התקשורת עם הלקוחות. אז החלטנו לפתח את התוכנה המושלמת. שתאפשר לנו לנהל את העסק, להקטין לנו את ההוצאות ולהגדיל את הרווחיות.

החברה הוקמה ב2007 ומאז אנו משרתים מאות לקוחות, חלקם חנויות קטנות וחלקם רשתות ענק.

אנחנו מתלהבים כל בוקר ממה שאנחנו עושים, תמיד במקצועיות חסרת פשרות, מחפשים את החדשנות הכי פורצת דרך שיש, מאמינים בהגינות טוטאלית ומחוייבים להצלחה שלך.

נשמח להיות חלק מהמסע שלך!

מי מאחורי החברה
ליאור חרמש
מנכ"ל ומייסד

אנחנו כאן לשירותך!

אם מתאים לך לדבר איתנו, אנחנו פה לכל שאלה ועזרה