וואצאפ עם בוס בית תוכנה
ווצאפ
יצירת קשר עם בוס בית תוכנה
צור קשר
תמיכה ושירות של בית תוכנה
תמיכה

מערכת CRM

מערכת CRM מבית Boss פתרונות תוכנה

המערכת הייחודית שלנו לניהול עסק, לוקחת את תחום ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) צעד אחד קדימה ומאפשרת גם לכם ליהנות מכל מה שבית העסק צריך במערכת אחת.

תחום ה-CRM (Customer Relationship Management), ניהול קשרי לקוחות, הוא אחד מהתחומים החיוניים וההכרחיים ביותר לכל בית עסק, חברה או ארגון המעוניין למנף את יכולותיו העסקיות. תחום זה עוסק בכל ההיבטים הנלווים לתחום שירות הלקוחות והוא מתמקד בתהליכי הבנה וניתוח של צרכי הלקוחות באמצעים שונים, ביניהם, מערכת CRM.

מהי מערכת CRM?

מערכת CRM היא תוכנת ניהול ייעודית המאפשרת לכם לייעל את תחום ניהול הלקוחות באמצעות כלי ניהול ממוחשבים המספקים לכם תמונה עדכנית ומלאה בכל הנוגע לפעילות הלקוחות, כאשר בין יתר הפונקציות המרכזיות של המערכת תוכלו למצוא פיצ'רים לניהול לידים, ניהול משימות, ניהול תהליכי מכירה, תמיכה ושירות, ניהול לקוחות ואנשי קשר, דיווח שעות, ניהול רשימות מוצרים, דוחות להפקת מסמכים חשבונאיים, הצעות מחיר ופיצ'רים נוספים המייעלים את העבודה השוטפת בתחום ניהול קשרי לקוחות

יתרונות השימוש במערכות CRM

כיום, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את החשיבות והצורך בעבודה שוטפת עם מערכות CRM וזאת לנוכח היתרונות הרבים הנלווים לעבודה השוטפת, ביניהם:

וזאת לצד יתרונות נוספים הנובעים ממאפייני המערכת, ביניהם: שימוש נוח, ידידותי וקל, תמיכה בעברית, קישור והתממשקות למערכות נוספות, והכי חשוב, חיסכון משמעותי בכסף תוך צמצום עלויות רכישה של תוכנות נפרדות לצורך יישום הפעולות השונות המוצעות לכם בתוך מערכות ה-CRM.

מערכות CRM בענן

טכנולוגיית הענן מאפשרת ליותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים לעשות שימוש במערכות CRM ולהסתייע בכל היתרונות הנלווים למערכות אלו. למעשה, מערכת CRM בענן היא מערכת ייעודית לניהול בית העסק וקשרי הלקוחות, המאפשרת לעושים בה שימוש ליהנות מיתרון מרכזי נוסף לכל היתרונות המופיעים לעיל והוא: גישה לנתוני המידע של המערכת מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות חיבור פשוט לאינטרנט.

העבודה שמדובר במערכת CRM בה ניתן לעשות שימוש בכל רגע נתון, הפכה את מערכת CRM בענן למערכת נפוצה בקרב חברות, ארגונים ועסקים בסדרי גודל שונים, כאשר מודל התשלום על השימוש בתוכנה מתאים גם לעסקים קטנים ובינוניים מכיוון שהוא מבוסס על דמי שימוש חודשיים נמוכים בהתאם למספר המשתמשים במערכת.

Boss פתרונות תוכנה מציגה: מערכת ניהול שיש בה הכול!

אנחנו בחברת Boss  פתרונות תוכנה לקחנו את מערכות ה-CRM הקיימות צעד אחד קדימה ומאפשרים גם לכם ליהנות ממערכת ייעודית לניהול עסק שיש בה הכול. המערכת הייחודית שלנו משלבת בין מספר מערכות חיוניות והכרחיות לכל בית עסק, ביניהן: מערכת POS לניהול נקודות מכירה (קו קופות), מערכת ERP לניהול מלאי ומערכת CRM לניהול לקוחות. השילוב בין כל מרכיבי המערכת המוצעת על ידינו, יאפשר גם לכם להגדיל את הרווחיות תוך שיפור מתמשך באופן בו אתם מנהלים את העסק מתוך מטרה להקטין את ההוצאות התפעוליות ולהגדיל את ההכנסות וכפועל יוצא מכך את הרווחיות.

המערכת הייעודית שלנו כוללת בתוכה מערכת ניהול לידים המשפרת במידה ניכרת את חוויית המכירה גם בצד של הלקוח, כאשר המערכת עצמה כוללת מנוע חיפוש לצורך עבודה מהירה עם אלפי נתונים, פיצ'ר ייעודי לזיהוי שיחה והפנייה מהירה של השיחה לכרטיס לקוח ולכל הנתונים הרלוונטיים לגביו ופונקציות שימוש נוספות המאפשרות לעובד/ת לייעל את תהליך המכירה מול הלקוחות. המערכת שלנו מאגדת בתוכה למעשה את כל עולמות הניהול החיוניים וההכרחיים לכל בית עסק והיא ניתנת להתאמה מלאה לצרכי בית העסק על פי גודלו והשלב העסקי בו הוא מצוי. כפועל יוצא מכך, היא יכולה להתאים גם לעסקים בתחילת דרכם וגם לעסקים מובילים בתחומם. בנוסף, חשוב לציין שמדובר במערכת מודולארית אותה ניתן להתאים לשלבים השונים בהתפתחותו של בית העסק וכל זאת על בסיס טכנולוגיית ענן המאפשרת לכם גם לחסוך בעלויות וגם ליהנות מכל יתרונות המערכת מכל מקום ובכל רגע נתון.

שאלות נפוצות בנושא מערכת CRM:

מה זה CRM?

מערכת CRM היא תוכנת ניהול ייעודית המאפשרת לכם לייעל את תחום ניהול הלקוחות באמצעות כלי ניהול ממוחשבים המספקים לכם תמונה עדכנית ומלאה בכל הנוגע לפעילות הלקוחות, כאשר בין יתר הפונקציות המרכזיות של המערכת תוכלו למצוא פיצ'רים לניהול לידים, ניהול משימות, ניהול תהליכי מכירה, תמיכה ושירות, ניהול לקוחות ואנשי קשר, דיווח שעות, ניהול רשימות מוצרים, דוחות להפקת מסמכים חשבונאיים, הצעות מחיר ופיצ'רים נוספים המייעלים את העבודה השוטפת בתחום ניהול קשרי לקוחות

מה היכולות של מערכות CRM?

מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) מציעות מגוון רחב של יכולות שנועדו לעזור לעסקים לנהל את האינטראקציות שלהם עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. להלן כמה יכולות מפתח של מערכות CRM:
ניהול קשר, ניהול מכירות, אוטומציה שיווקית, שירות לקוחות ותמיכה, ניתוח ודיווח, אוטומציה של זרימת עובדה, אינטגרציה והתאמה אישית, גישה לנייד, ניהול מדיה חברתית, מיפוי מסעות לקוחות ואבטחה ותאימות. יכולות אלו מאפשרות לעסקים לשפר את שביעות רצון הלקוחות, לשפר את אפקטיביות המכירות והשיווק, ולייעל את התפעול.

מדוע כדאי להשתמש בה?

השימוש במערכת CRM יאפשר לכם להגדיל את הרווחיות תוך שיפור מתמשך באופן בו אתם מנהלים את העסק מתוך מטרה להקטין את ההוצאות התפעוליות ולהגדיל את ההכנסות וכפועל יוצא מכך את הרווחיות.

מהם היתרונות במערכת CRM?

• אוטומציה של תהליכי עבודה תוך חיסכון משמעותי בזמן וייעול תהליכי העבודה.
• שיתוף מידע בין העובדים תוך ריכוז כל מקורות המידע לתוך מערכת אחת.
• ניהול משימות תוך חלוקת המשימות באופן יעיל בין העובדים ומעקב שוטף אחר השלמת המשימות.
• התאמה אישית של הפיצ'רים לצרכי בית העסק ואופן ניהול תהליכי העבודה.

האם השימוש במערכת CRM מורכב?

שימוש במערכת CRM יכול להיות מורכב במספר דרכים, בהתאם לצרכי הארגון ולמידת הצוותים המשתמשים בה. הנה כמה נקודות שמסבירות זאת: התאמה לצרכים ארגוניים, אימוץ והכשרה, אינטגרציה עם מערכות נוספות, ניהול תהליכי עבודה. למרות האתגרים האלו, מערכות CRM רבות מציעות ממשקים ידידותיים למשתמש וכלים גרפיים שיכולים להפוך את התהליך לפשוט ויעיל יותר לצוות העסקי.

מגוון תחומים בהם המערכת תסייע לך בעבודה
ניהול בזמן אמת
ניהול בזמן אמת
  • לוח בקרה – מערכת ניהול ובקרה המציגה מידע בזמן אמת.
  • משימות – מערכת קלה לניהול ובקרת העובדים והלקוחות.
  • ניהול רווח - יכולות חישוב רווח ועלות בזמן אמת.
  • כספים - יכולת ניהול כספות, שינוע כספים ומעקב.
ניהול עובדים
אבחון וצפי
  • ניתוח וחיזוי - מערכת שלומדת תבניות רכישה, חוזה וממליצה.
  • ניתור - מערכת ניתור והתראה מפני לקוחות נוטשים.
  • B.I. - מערכת להצגת דוחות בצורה גרפית חדשנית. (*בקרוב)
מלאי
  • מלאי פרטני - ניהול מקיף מקבלת הסחורה ועד יד הלקוח.
  • ניהול רשתי - ניהול מלאי מרובה סניפים.
  • המלצות רכש - מערכת הממליצה לבצע רכש לפי התניות.
חווית מכירה
  • מנוע חיפוש - טכנולוגיה חדשנית, לעבודה זריזה עם אלפי נתונים.
  • זיהוי שיחה - הפניה מהירה לכרטיס הלקוח ולכל הנתונים.
  • גישה - פניה להיסטוריה בקליק, שכפול פעולות וכל המידע ברגע.
מערכת משלוחים
  • במכירה - הוצאת משלוח מהקופה ועדכון מידי במלאי.
  • בהכנה - סידור ויעול מסלולי שליחים.
  • במשלוח - חיבור עם אפליקצית משלוחן.
  • בנוסף - חיבור עם מערכות שילוח חיצוניות מרובות.
אז מה המניע שלנו?

“החלום שלנו הוא להפוך את החיים של בעלי עסקים לקלים יותר”.

לפני הרבה שנים, עבדנו בחנות, וגילינו שיש המון פעולות סיזיפיות ומייאשות שקשורות לניהול עסק, מעדכון מלאי, מכירה ועד התקשורת עם הלקוחות. אז החלטנו לפתח את התוכנה המושלמת. שתאפשר לנו לנהל את העסק, להקטין לנו את ההוצאות ולהגדיל את הרווחיות.

החברה הוקמה ב2007 ומאז אנו משרתים מאות לקוחות, חלקם חנויות קטנות וחלקם רשתות ענק.

אנחנו מתלהבים כל בוקר ממה שאנחנו עושים, תמיד במקצועיות חסרת פשרות, מחפשים את החדשנות הכי פורצת דרך שיש, מאמינים בהגינות טוטאלית ומחוייבים להצלחה שלך.

נשמח להיות חלק מהמסע שלך!

מי מאחורי החברה
ליאור חרמש
מנכ"ל ומייסד

אנחנו כאן לשירותך!

אם מתאים לך לדבר איתנו, אנחנו פה לכל שאלה ועזרה